היסטוריה ב' - עיצוב המשטר הטוטליטרי בתחומים: פוליטי-שלטוני, כלכלה ,חברה, תרבות וחינוך: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
אין תקציר עריכה
שורה 16: שורה 16:
עיתוני המדינה היו למעשה עיתוני המפלגה והם שימשו כשופרם של השלטון להאדיר ולפאר את הישגי המנהיג סטלין והמפלגה הקומוניסטית .  
עיתוני המדינה היו למעשה עיתוני המפלגה והם שימשו כשופרם של השלטון להאדיר ולפאר את הישגי המנהיג סטלין והמפלגה הקומוניסטית .  
מערכת החינוך במדינה הייתה מערכת חינוך מגוייסת – מטעם השלטון .מערכת ששטפה את מוחם של התלמידים והפכה אותם לרובוטים קומוניסטים חסרי חופש מחשבה ודעה. תוכנית הלימודים הייתה אחידה – דגש על מקצועות המדעים המדוייקים , המקצועות הטכנולוגים וחנ"ג .כמו כן טיפוח פולחן אישיות של סטלין כך הפכה מערכת החינוך למונופול של המדינה הקומוניסטית .
מערכת החינוך במדינה הייתה מערכת חינוך מגוייסת – מטעם השלטון .מערכת ששטפה את מוחם של התלמידים והפכה אותם לרובוטים קומוניסטים חסרי חופש מחשבה ודעה. תוכנית הלימודים הייתה אחידה – דגש על מקצועות המדעים המדוייקים , המקצועות הטכנולוגים וחנ"ג .כמו כן טיפוח פולחן אישיות של סטלין כך הפכה מערכת החינוך למונופול של המדינה הקומוניסטית .
[[category:היסטוריה ב']]