מותו של סוכן / ארתור מילר: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 10: שורה 10:
3. חבר משתמש "בפלאש בקים" ע"מ להראות את ההקבלה בין העבר להווה ולהראות ששום דבר אינו מקרי, לדוגמא: הוא מראה שווילי תמיד הלך עם המוסכמות וכך גם חינך את בניו, בניגוד לאחיו שתמיד מרד במוסכמות והצליח.<BR>
3. חבר משתמש "בפלאש בקים" ע"מ להראות את ההקבלה בין העבר להווה ולהראות ששום דבר אינו מקרי, לדוגמא: הוא מראה שווילי תמיד הלך עם המוסכמות וכך גם חינך את בניו, בניגוד לאחיו שתמיד מרד במוסכמות והצליח.<BR>
4. תפקיד נוסף של המעברים בין העבר להווה, הוא להראות את מצבו הנפשי המעורער של האב- ווילי, שלוקה בנפשו ומאבד באופן הדרגתי את ההבחנה בין דמיון למציאות ובין עבר להווה.<BR>
4. תפקיד נוסף של המעברים בין העבר להווה, הוא להראות את מצבו הנפשי המעורער של האב- ווילי, שלוקה בנפשו ומאבד באופן הדרגתי את ההבחנה בין דמיון למציאות ובין עבר להווה.<BR>
לסיכום, ניתן לומר שההווה ביצירה נובע מהעבר, ולכל דבר יש סיבה, לדוגמא: מרידתו של ביף במוסכמות אינה מקרית, כבר בילדותו היה עושה דברים לא מקובלים ומזה התפתח אופיו המרדני בהווה.<BR>
'''לסיכום, ניתן לומר שההווה ביצירה נובע מהעבר, ולכל דבר יש סיבה, לדוגמא: מרידתו של ביף במוסכמות אינה מקרית, כבר בילדותו היה עושה דברים לא מקובלים ומזה התפתח אופיו המרדני בהווה'''.<BR>


===היסודות הדרמטיים של המחזה===
===היסודות הדרמטיים של המחזה===
27

עריכות