סיכומונה נפתח מחדש לעריכה! על מנת לערוך סיכומים נדרש לפתוח חשבון.
פסיכולוגיה: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מ (שוחזר לעריכה אחרונה שבוצעה על ידי Danielrt) |
|||
(34 גרסאות ביניים של 12 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
− | '''פסיכולוגיה כללית''' | + | {| cellspacing="5" cellpadding="0" width="70%" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#FFFFFF;" dir="rtl" |
+ | | align="right" | | ||
+ | <div style="background-color:#0066FF; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; font-size:120%; font-weight:bold; text-align:center;">'''פסיכולוגיה כללית'''</div> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | === מבוא === | ||
+ | |||
+ | == פסיכולוגיה כמדע == | ||
+ | |||
+ | *[[הגדרת הפסיכולוגיה]] <br> | ||
+ | *[[תחומי עיסוקיה המדעיים]]<br> | ||
+ | *[[מושג המדע]]<br> | ||
+ | *[[אסכולות בפסיכולוגיה בראייה היסטורית]]<br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == למידה: == | ||
+ | |||
*[[למידה]] | *[[למידה]] | ||
+ | *[[התאוריה הפסיכואנליטית של פרויד]] | ||
+ | *[[הקשר בין עמדות להתנהגות]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == אינטלגנציה: == | ||
+ | |||
+ | *[[אינטליגנציה ומדידתה]]<br> | ||
+ | *[[שימושים יישומיים במנות משכל]]<br> | ||
+ | *[[השפעת תורשה]]<br> | ||
+ | *[[סביבה על האינטליגנציה]]<br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == הנעה וריגוש == | ||
− | *[[ | + | *[[ההנעה]]<br> |
+ | *[[תיאוריות הנעה]]<br> | ||
+ | *[[סיווג מניעים]]<br> | ||
+ | *[[מדידתם]]<br> | ||
+ | *[[ריגוש]]<br> | ||
+ | |||
+ | == לחץ: == | ||
+ | |||
+ | |||
+ | *[[מודל התגובה של הלחץ]]<br> | ||
+ | *[[מודל הגירויים של הלחץ]]<br> | ||
+ | *[[מודל האינטראקציה של הלחץ]]<br> | ||
+ | *[[חרדת בחינות]]<br> | ||
+ | *[[התמודדות עם לחץ]]<br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == תיאוריות באישיות: == | ||
+ | |||
+ | *[[אישיות]]<br> | ||
+ | *[[התיאוריה הפסיכואנליטית של פרויד]]<br> | ||
+ | *[[תיאוריית הלמידה החברתית של בנדורה]]<br> | ||
+ | *[[התיאוריה הפנומולוגית של רוג'ר]]<br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == פסיכולוגיה התפתחותית: == | ||
+ | |||
+ | *[[בעיות יסוד בהתפתחות]]<br> | ||
+ | *[[תיאוריית ההתפתחות של פרויד]]<br> | ||
+ | *[[תיאוריית פיאז'ה]]<br> | ||
+ | *[[התפתחות האישיות על פי אריקסון]]<br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == פסיכולוגיה חברתית: == | ||
+ | |||
+ | *[[ייחוס סיבה]]<br> | ||
+ | *[[עקרון הניכוי מופעל כאשר גדל מספר הסיבות האפשרויות להתרחשות]]<br> | ||
+ | *[[עיוותים בייחוס]]<br> | ||
+ | *[[סכמות]]<br> | ||
− | |||
− | * | + | ::*יש לציין שהפסיכולוגיה הזאת היא ל-3 יחידות. |
גרסה אחרונה מ־11:39, 20 בנובמבר 2010
פסיכולוגיה כללית
מבואפסיכולוגיה כמדע
למידה:
אינטלגנציה:
הנעה וריגושלחץ:
תיאוריות באישיות:
פסיכולוגיה התפתחותית:
פסיכולוגיה חברתית:
|