|
|
(14 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות) |
שורה 1: |
שורה 1: |
| __NOTOC__
| |
|
| |
|
| {{תחת עריכה}} | | {{תבנית:תמרורים}} |
|
| |
|
| {| cellspacing="5" cellpadding="0" width="105px" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#faf6ed;" dir="rtl"
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 1. כביש משובש
| |
| </div>
| |
|
| |
| [[Image:Tam1.gif]]
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 2. עקומה (פניה) חדה שמאלה
| |
| </div>
| |
| [[Image:Tam2.gif]]
| |
|
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 3. עקומה (פניה) חדה ימינה
| |
| </div>
| |
| [[Image:Tam3.gif]]
| |
|
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 4. עקומת עקלתון שמאלה (סרפנטינה)
| |
| </div>
| |
|
| |
| [[Image:Tam4.gif]]
| |
|
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 5. עקומה שמאלה ואח"כ ימינה
| |
| </div>
| |
|
| |
| [[Image:Tam5.gif]]
| |
|
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 6. דרך מפותלת
| |
| </div>
| |
|
| |
| [[Image:Tam6.gif]]
| |
|
| |
|
| |
| |}
| |
|
| |
| {| cellspacing="5" cellpadding="0" width="105px" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#faf6ed;" dir="rtl"
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 7. הכביש הולך וצר
| |
| </div>
| |
|
| |
| [[Image:Tam7.gif]]
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 8. גשר צר
| |
| </div>
| |
| [[Image:Tam8.gif]]
| |
|
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 9. עבודות בדרך
| |
| </div>
| |
| [[Image:Tam9.gif]]
| |
|
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 10. צומת: הצטלבות דרכים
| |
| </div>
| |
|
| |
| [[Image:Tam10.gif]]
| |
|
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 11. צומת: הסתעפות דרכים שמאלה
| |
| </div>
| |
|
| |
| [[Image:Tam11.gif]]
| |
|
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 12. צומת: הסתעפות דרכים לפניך (הסתעפות T/קמץ)
| |
| </div>
| |
|
| |
| [[Image:Tam12.gif]]
| |
|
| |
|
| |
| |}
| |
|
| |
|
| {| cellspacing="5" cellpadding="0" width="105px" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#faf6ed;" dir="rtl" | | {| cellspacing="5" cellpadding="0" width="105px" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#faf6ed;" dir="rtl" |
| | align="right" | | | |- |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| | | [[Image:Tam1.gif]] || [[Image:Tam2.gif]] || [[Image:Tam3.gif]] || [[Image:Tam4.gif]] || [[Image:Tam5.gif]] || [[Image:Tam6.gif]] |
| 13. צמתים: הסתעפות שמאלה ואח"כ ימינה
| | |- style="background-color:#faecc8;" |
| </div>
| | | 1. כביש משובש || 2. עקומה (פניה) חדה שמאלה || 3. עקומה (פניה) חדה ימינה || 4. עקומת עקלתון שמאלה (סרפנטינה) || 5. עקומה שמאלה ואח"כ ימינה || 6. דרך מפותלת |
| | | |- |
| [[Image:Tam13.gif]] | | | [[Image:Tam7.gif]] || [[Image:Tam8.gif]] || [[Image:Tam9.gif]] || [[Image:Tam10.gif]] || [[Image:Tam11.gif]] || [[Image:Tam12.gif]] |
| | | | |- style="background-color:#faecc8;" |
| | align="right" | | | | 7. הכביש הולך וצר || 8. גשר צר || 9. עבודות בדרך || 10. צומת: הצטלבות דרכים || 11. צומת: הסתעפות דרכים שמאלה || 12. צומת: הסתעפות דרכים לפניך (הסתעפות T/קמץ) |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| | |- |
| 14. מבוטל
| | | [[Image:Tam13.gif]] || || [[Image:Tam15.gif]] || [[Image:Tam16.gif]] || || [[Image:Tam18.gif]] |
| </div>
| | |- style="background-color:#faecc8;" |
| מבוטל
| | | 13. צמתים: הסתעפות שמאלה ואח"כ ימינה || 14. מבוטל || 15. התמזגות של כביש שבו זכות קדימה עם דרך צדדית מימין (אין פניה לדרך הצדדית) || 16. התמזגות עם כביש שבו זכות קדימה (אין פניה שמאלה) || 17. מבוטל || 18. מפגש מסילת ברזל |
| | | |- |
| | | | | || || [[Image:Tam21.gif]] || [[Image:Tam22.gif]] || [[Image:Tam23.gif]] || [[Image:Tam24.gif]] |
| | align="right" | | | |- style="background-color:#faecc8;" |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| | | 19. מבוטל || 20. מבוטל || 21. התקרבות למפגש מסילת ברזל כ- 250 מטר לפני המפגש || 22. התקרבות למפגש מסילת ברזל. הוספו לתמרור בחלקו העליון מספר מטרים מהמפגש. כ- 170 מטר לפני המפגש || 23. התקרבות למפגש מסילת ברזל. הוספו לתמרור חיצים - יסמנו את כיוון המפגש בדרך המסתעפת. כ- 100 מטר לפני המפגש. || 24. מקום מפגש מסילת ברזל. מסילה אחת כ- 10 מטר לפני המפגש. |
| 15. התמזגות של כביש שבו זכות קדימה עם דרך צדדית מימין (אין פניה לדרך הצדדית) | | |- |
| </div>
| | | [[Image:Tam25.gif]] || [[Image:Tam26.gif]] || [[Image:Tam27.gif]] || [[Image:Tam28.gif]] || [[Image:Tam29.gif]] || [[Image:Tam30.gif]] |
| [[Image:Tam15.gif]] | | |- style="background-color:#faecc8;" |
| | | | 25. תמרור "עצור" לפניך || 26. ירידה מסוכנת (עם ציון אחוזי השיפוע או בלעדיו) || 27. סכנת החלקה || 28. מעבר חצייה להולכי רגל לפניך || 29. ילדים בקרבת מקום || 30. תנועה דו-סיטרית לפניך |
| | | | |- |
| | align="right" | | | | [[Image:Tam31.gif]] |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| | |- style="background-color:#faecc8;" |
| 16. התמזגות עם כביש שבו זכות קדימה (אין פניה שמאלה)
| | | 31. מקום מסוכן שלגביו לא נקבע תמרור מיוחד |
| </div>
| |
| | |
| [[Image:Tam16.gif]] | |
| | |
| | | |
| | align="right" | | |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 17. מבוטל
| |
| </div>
| |
| | |
| מבוטל
| |
| | |
| | | |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 18. מפגש מסילת ברזל
| |
| </div>
| |
| | |
| [[Image:Tam18.gif]] | |
| | |
| | |
| |} | | |} |
|
| |
|
| {| cellspacing="5" cellpadding="0" width="105px" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#faf6ed;" dir="rtl"
| | [[Category:תיאוריה]] |
| | align="right" |
| | [[Category:תמרורים]] |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 19. מבוטל
| |
| </div>
| |
| | |
| מבוטל
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 20. מבוטל
| |
| </div>
| |
| מבוטל
| |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 21. התקרבות למפגש מסילת ברזל כ- 250 מטר לפני המפגש
| |
| </div>
| |
| [[Image:Tam21.gif]] | |
| | |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 22. התקרבות למפגש מסילת ברזל. הוספו לתמרור בחלקו העליון מספר מטרים מהמפגש. כ- 170 מטר לפני המפגש
| |
| </div>
| |
| | |
| [[Image:Tam22.gif]] | |
| | |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 23. התקרבות למפגש מסילת ברזל. הוספו לתמרור חיצים - יסמנו את כיוון המפגש בדרך המסתעפת. כ- 100 מטר לפני המפגש.
| |
| </div>
| |
| | |
| [[Image:Tam23.gif]]
| |
| | |
| |
| |
| | align="right" |
| |
| <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;">
| |
| 24. מקום מפגש מסילת ברזל. מסילה אחת כ- 10 מטר לפני המפגש.
| |
| </div>
| |
| | |
| [[Image:Tam24.gif]]
| |
| | |
| | |
| |}
| |